Tuesday, May 3, 2011

~~Berani Kah Hussam Musa Cabar Nik Aziz Jalani Ujian Poligraf~~

Dato Ezskay Abdullah telah menyahut cabaran Hussam Musa untuk menjalani ujian Poligraf bagi memastikan Dato Eskay tidak berbohong dan bercakap benar dalam isu Seks Video Anwar Ibrahim. Gomo memang dari awal dah menjangka pasti akan ada sahaja kenyataan dari Pemimpin Pembangkang yang cuba mempertikaikan kreability Eskay Saksi dalam Video Seks Anwar.

Gomo juga nak mencabar Hussam Musa agar turut sama menjalani ujian Poligraf berhubung isu skandal Wang RM6 Juta dalam Projek Ternakan kambing Janapari yang telah di songlap Hussam Musa. Dah berapa kali Gomo keluarkan isu ini yang mana jelas terdapat penyelewengan yang berlaku dalam Projek Ternakan Kambing Janapari.

Ke mana Hussam Musa bawa wang RM 6 juta yang telah di berikan oleh Nik Aziz Nik Mat? Oleh kerana Nik Aziz Nik Mat juga terlibat dalam hal ini maka Gomo juga mencabar Nik Aziz Nik Mat menjalani Ujian Poligraf menjelaskan apakah Benar atau tidak Wang Rakyat RM6 Juta telah di berikan kepada Hussam Musa dalam Pembayaran buat Projek Kambing Janapari.

RM 6 Juta bukan sikit dan pastinya seluruh rakyat Malaysia juga ingin tahu ke mana wang tersebut pergi. Nak kata wang tersebut di gunakan untuk pembayaran Projek Kambing adalah tidak masuk akal kerana Projek Kambing Janapari telah lama terkubur malah Kandang kambing yang terbina juga telah mula menyembah bumi. Jadi ke mana perginya wang RM6 Juta tu? Di Guna untuk apa Oleh Hussam Musa?

Jika Hussam Musa anak Jantan maka sila lah jalani Ujian Poligraf bagi menentukkan sama ada Hussam Musa atau pun Nik Aziz yang berbohong dalam isu wang Rm6 Juta Projek Ternakan Kambing Janapari. Biar rakyat tahu siapa yang PEMBOHONG.

No comments:

Post a Comment